Andai manusia tahu akan keindahan ciptaan Illahi , aku pasti akan berhenti sebentar dunia ini.

16 July 2012

Hari sibuk sedunia.


Assalamualaikum. Hari ini saya dan ibu saya sibuk kemaskan rumah. Lagipun, harini sekolah saya dapat cuti. Daripada saya menghabiskan masa dengan perkara yang tak berfaedah (Facebook, Twitter etc), baik saya tolong buat kerja rumah.


*sigh* Esok dah start sekolah. Back to normal Azzah. Menuntut ilmu itu sebahagian daripada jihad. Caiyok! ^^Y


Nota kaki : Saya alergik dengan debu mungkin. Rasa nak demam semacam harini. Ya Allah.


--------------------------------------------------------------
Ada sorang akak suggest suruh minum air yang dibaca surah Al-Fatihah sebanyak 7 kali untuk menyembuh segala penyakit. Petua ini diberi oleh Ustaz Kazim Elias. 

Tapi walaubagaimanapun, yakinlah kesembuhan itu datang daripada Allah. Kerja kita, berikhtiar untuk cari ubatnya (:

No comments:

Post a Comment

Orang yang berkata baik-baik adalah orang yang sangat disayangi oleh Allah .