Andai manusia tahu akan keindahan ciptaan Illahi , aku pasti akan berhenti sebentar dunia ini.

05 June 2012

Di atas nama cinta.

Kadangkala kita terleka dengan seronoknya dunia itu. Kita lupa bahawa ada lagi cinta yang lagi sempurna daripada mengharap kekasih yang tidak pasti. Tapi, berlawan dengan nafsu sendiri merupakan jihad kita daripada melakukan maksiat. Argh. Siapa yang mahu syaitan menang selalu bukan?


"Jangan kamu mendekati zina. Sesungguhnya zina itu adalah perbuatan yang terkutuk dan jalan yang membawa kerosakan." [Al Israa' ayat 32]


Kalau awak nak dekati saya, dekati saya dengan cara terhormat. Ingat. Saya ada wali.

========================================
Saya dah letak lagu dalam blog. Best tak? ^^Y

No comments:

Post a Comment

Orang yang berkata baik-baik adalah orang yang sangat disayangi oleh Allah .