Andai manusia tahu akan keindahan ciptaan Illahi , aku pasti akan berhenti sebentar dunia ini.

03 October 2012

#Confession

Semua orang tak boleh tunding jari kepada saya sesuka hati. Kalau saya salah, saya akan akui. Tetapi, perlu ke melibatkan hal lain? Kadangkala hal kecil itu membuatkan hati saya terguris seketika. Saya tak akan berani menyumpah seranah kepada orang. Bagi saya boleh buatkan saya dapat dosa free. Biarlah air mata berjujuran sampai berbaldi-baldi tetapi boleh mengawal amarah yang bakal mendominasi dalam diri.

Wahai manusia, saya juga ada perasaan dan kadangkala saya tak boleh lakukannya berseorangan. Tolong saya. Jauhi saya agar saya tak melakukan sesuatu umpatan. Saya nak keberkatan ilmu. Saya juga ada peperiksaan penting daripada nak melayan benda remeh sebegini.

No comments:

Post a Comment

Orang yang berkata baik-baik adalah orang yang sangat disayangi oleh Allah .